Nya potentiella vänner, grammatik och total trötthet

Denna dagen har spenderats på Högskolan i Halmstad, där jag har pluggat grammtik med en gäng härliga människor ifrån klassen :) Äntligen börjar man lära känna lite fler människor och jag tycker vår klass verkar jätte mysig <3 Finns manga älskare, mysiga små pokémon liknande karaktärer, pluggisar, clowner och allmänt roliga figurer, så jag trivs som fisken i vattnet :)

Går i väntas tider i dubbel bemärkelse nu... O nej jag ska inte ha barn ;) Min lilla Chihuahua tik Kimmie ska börja löpa snart och då ska det paras och förhoppningsvis bli en liten hög med valpar... Sen går jag också och väntar på att en annan valp jag "tingat" ska ploppa ut <3 Älskar mina hundar, dom är mitt liv, min hobby och är allmänt LJUVLIGA :D

Nu sitter jag här framför datan och har fattat att jag inte har mer skola denna veckan och det känns rätt skönt efter denna dagen. Sitter säkert en massa människor nu och tänker, men vafan en hel dag är inget det har jga ju hela veckan! Men för en annan som inte haft en ända hel dag sen i höstas blev det faktiskt lite jobbigt :) Så nu ska jag sätta mej och rita lite, något jag inte hunnit eller orkat på rätt länge nu :D

Ha de godis :)
(bjuder på lite bilder på min älskade Kimmie när hon var liten, sååå söt)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0