Oh well

Jaha, nu sitter ja här, alldeles ensam för första gången på fyra år ;) Mannen i mitt liv är "hemma" i England från idag tisdag tills på lördag. Svärfar dog för en vecka sen :( så nu är Alan där för begravningen och jag heeelt ensam i huset! Barnen skulle kommit hem imon men dom fick stanna hos deras mamma tills på söndag eftersom jag har tre tentor denna veckan så blev det jätte stressigt :P Så nu sitter ja här med mina vovvar och bara andas, pluggar och tänker.
Idag var jag och herpesvaccinera Kimmie inför valpningen, kan knappt fatta att det bara är två veckor kvar nu!! Sååå spännande :D Sen kom Carro och vi pluggade jätte duktigt hela eftermiddagen, börjar nästan fatta det där med engelsk fonetik ;) Thanks Carro:D

Imon är det skola och mer plugg inför torsdagens tenta!
Så nu ska ja glo färdigt på några Sex and the city avsnitt och sen ska ja i säng <3
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0