Längesen nu :)

Har totalt lagt ner bloggandet nu i några veckor, det har varit sååå mycket med Kimmie och hennes valpning att allt omkring fick hamna på paus. Nu har dock det fantastiska lilla miraklet Prins Henri fötts och han är nu 3 dagar gammal! Han mår bra, ökar stadigt i vikt och Kimmie är en fantastisk mamma, hon ser till att han är varm, ren och mätt :D Hon väcker dock matte mitt i nätterna för att hon vill ut och kissa ;)
Annars rullar mest livet på som det ska, håller på att läsa en helt fantastisk bok just nu som heter Brida. Helt sjukt, började läsa i morse och på två timmar har jag läst 106 sidor, är rädd att boken kommer vara utläst ikväll, och vad ska jag göra då?! Den är ju så himla bra :D :D
Såg Walk The Line häromveckan när Alan var i England på sin pappas begravning, vilket underbar film! Älskar biografier, det är så spännande när man får se in till "riktiga" kändisars privataste rum. Den första jag såg var The Girl Sings The Blues, som är om Billie Holliday, när jag var 14-15 och föll pladask. Historien om hennes liv var så sorlig men ändå så inspirerande. Har efter det sett dem om Tina Turner, Ray Charles, familjen Jackson och några till som minnet just nu inte kan komma på ;)
I eftermiddag ska jag faktiskt titta lite på Kronprinsessans bröllop, är så nyfiken på hur hon kommer se ut... Jag tycker att hon är en va de vackraste kvinnorna i Sverige <3

Ne, nu ska ja göra lite the och fortstätta läsa boken ;)
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0