Snökaos, té, "Every Man For Himself", älsk....

Jaha, rond två på denna evig snökaos. Sitter och blickar ut över gräsmattan och kan konstatera att gångarna jag gjort till mina små Chihuahuor är nu igen snöade med några extra centimeter ovanpå :/ Vovvarna bara tittar på den, vänder sig om och säger; Aldrig i livet att jag sätter en fot i det där :P.

Så denna dagen tänker jag inte ens försöka åka till skolan, inte med risk för stopp i trafiken igen. Dagen kommer dock inte gå utan skoltema för jag har tänkt plugga MASSOR idag och det känns riktigt skönt :)
Ska både läsa boken "Every man for himself" som ska vara utläst och inlämnad till nästa vecka och göra en massa grammatik övningar, som faktiskt var riktigt roliga, tillsammans med en kopp té och kanske lite kakor :P

Funderar på att baka lite i eftermiddag! Har alltid älskat att baka men har tappat orken på sista tiden... Men idag känner jag en våg av baklust :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0