Cupcakes :)

Ikväll har jag och pojkarna bakat cupcakes á la Leila! Jag tittade på Leila bakar på tv4+ igår och hon frossade i muffins och cupcakes med cream chees frosting. Så ikväll har jag och pojkarna bakat en massa! Vi fyllde våra cupcakes med romerska bågar, mjölkchoklad ploppar, choklad linser och valnötter och sedan hade vi på frosting. Avslutningsvis hade vi på strössel och Dr Oetkers socker figurer :D
Nedan kan ni se lite bilder :)

Imon har jag skola, likadant på onsdag! På torsdag ska jag till min lilla mamma och mysa :)

Vill skriva en liten rad till min kära vän Jessie, saknar dej massor och önskar att du var här hos mej! Du är en sån underbar vän med ett stort hjärta av guld! Tack för att du är min vän <3

See ya!

 








 


Kommentarer
Postat av: Jessica

ohh vilka söta cupcakes!! (A) <3 där lyckades ni allt att få de se smaskiga ^^

awwr till den lilla texten till mig, saknar dig såå Lizette, du eh den bästa ja vet <33 eh så tacksam för att få vara din vän med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0