Today's the day!

Om bara någon timme ska jag och Kimmie åka ner till Gaston för första gången och se om hon är färdig för parning!!! Jätte spännande, så himla galet spännande ska det bli faktiskt! Är till och med lite nervös...! Som tur är så är Yvonne en helt underbar människa som jag känner mej himla bekväm runt, det stämmer faktiskt med hela hennes familj! Både Karsten och Mia är super goa dom också :)

Eftermiddag ska sen spenderas med att skriva uppsats, yippi...:(
Måste få ordning på min magen också, det börjar bli ohållbart att må såhär, man blir ju knäpp i huvudet!

Nåja, skola igår och imon! Galenpannan aka Pokémon var himla söt nöt och Paul är bara för go :) Nej nu måste jag kasta i mej lite frukost och sen bär det av!!
Ha en trevlig dag!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Suzie

Du ska få imorgon för galenpannan du, benrangel! <3

2010-04-13 @ 10:32:24
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0