Sweet tranquillity

Kom precis hem ifrån busstationen, varit och lämnat Jessica :( Saknar henne redan! Finns inte många som hon, smart, snäll, godhjärtad, mogen och helt underbar :D Veckan har gått alldeles för fort, tråkigt att jag alltid måste plugga till tenta när hon kommer ner ;) Vi har shoppat, sminkat, målat naglarna och bara varit VÄLDIGT tjejiga :D Detta kanske framstår som värsta bimboveckan men för någon som bor ihop med fyra killar är det inte värst vanligt med riktigt tjejiga stunder :D

Kimmie löper som sagt och det är himla spännande, parning är planerad till nästa vecka och jag sitter som på nålar och bara längtar! Att äntligen få ha min alldeles egna valpkull är något jag längtat efter länge <3

Tenta igår, Engelsk grammatik... Tjohooo :P Känns rätt bra, allt tack vare vår underbara lärare Monica Karlsson, hon är den typ av lärare jag vill bli; lugn, metodisk och allt hon säger bara lixom; Jaha! Nu fattar jag :D

Har dessutom fått mig nya vänner, en speciell ;) Sötnöten och jag ska luncha nästa vecka, ska bli roligt och faktiskt prata IRL och inte bara sitta och dampa framför camen, även om det är sjukt roligt ;)

Ikväll kommer syrran och hennes pojkvän, blir lite middag och allmänt mys och det ska bli riktigt roligt faktiskt :D

Ska kasta mig över lite lunch och sedan ska dammsugaren och jag bilda ett team och jobba lite ;) Lämnar er med en dikt om vänskap. Jess och Suzie, ni är underbara och jag är så glad att jag har er i mitt liv <3

A friend is like a flower,
a rose to be exact,
Or maybe like a brand new gate
that never comes unlatched.
A friend is like an owl,
both beautiful and wise.
Or perhaps a friend is like a ghost,
whose spirit never dies.
A friend is like a heart that goes
strong until the end.
Where would we be in this world
if we didn't have a friend.


See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0