Snacka om...

Det har varit några intensiva dagar med mycket plugg, känslor och hundar. I söndags fick jag åka till veterinären med Nimbus, han har fått akut analsäcksinflammation, mammas stackars lilla bebis! Han hade så ont och var så lessen, men han mår mycket bättre nu :) Skola i måndags, pronunciation prov! Vi fick ett papper med ord och texter som vi skulle läsa upp i en mikrofon oc spela in :P Det var ganska kul faktiskt, vi kom fram till att det såg ut som om vi hade startat ett telefonbolag... Pronunciation AB, here we gooo!
Full rulle känslomässigt i tisdags... bergochdalbana kan det till och med liknas vid... Ibland undrar jag hur jag orkar, men det räcker med en blick ifrån den underbara människan jag kan få kalla min man! <3
Idag var det skola, inlämning av engelska uppsats :) Och eftermiddagen hade vi andra språksinlärning, en ganska rolig kurs faktiskt ;) Den är rätt så intressant :D
Saknade Suzie i skolan idag, lite tomt utan den lilla knasbollen :) Har ju så mycket jag vill prata med henne om juh ;) Men men, kanske träffas på fredag, yey :D

Saknar min Jessica som en galenpanna! Hon är en av dom mest fantastiska, ödmjuka, förstående och underbaraste människorna jag känner! Hennes hjärta är enormt och ingen lyssnar som hon gör <3

Har riktigt ont i mitt lår, fick det under lektionen idag, vetifan vad det är men det är riktigt jobbigt nu...:/ Hmm, knaprar panodil och hoppas det går över :D

Imon ska jag till Lisa och kela med hennes söta små valpar, myysigt :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0