Löp på gång!!

Äntligen har Kimmie börjat varva in för löp!! Hon är nu svullen och VÄLDIGT klängig ;) Snart parning och sedan den eviga väntan, min och Kimmies första :D Kommer övervaka och skriva dagbok över varje dag som går och sitta och massera hennes fötter när dom börjar bli ömma :) Känns både roligt och skrämmande, man börjar undra om man verkligen är redo.... Det är tur att jag har så många duktiga uppfödare omkring mej som jag kan rådfråga <3

Grammatik tenta på fredag... ska bli kul..eller...aah.. det ska nog gå :P

Och äntligen ska min Jess komma ner! Har saknat henne så sjukt mycket, fast vi pratar nästan varje dag så ska det bli så roligt att kunna göra det face to face :P Mycket naglar, smink och kläder lär det pratas om! Och inte att förglömma, EN GEISHAS MEMOARER :D

Pluttnuttiga människor gör mej glad <3

Kommentarer
Postat av: Suzie

<3<3<3<3 Gullepluttiga människor gör mig glad!

2010-04-05 @ 12:36:24
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0