It's no sacrifice at all...

Nu är Kimmie parad och vaccinerad! Första hängningen varade i hela 45 minuter, andra i 20 min, något som båda vovvarna nog var tacksamma för ;) Nu är hon desstuom herpesvaccinerad så nu är det bara att vänta och leta efter det minsta tecken på bebisar :D

Träffade syrran igår och käka Magnums nya glass Gold?! Vår bedömmning blev denna;
"En glass där glassen smakar kola, kolan smakar kaffe och chokladen smakar guld" :P Får bara ** av 5 möjliga av mej, alldeles för sötsliskig! Fick tipset att prova lite fräscha sorberter itsället, så det blir det nästa gång jag blir glass sugen ;)

Tack Suzie för att du lyssnar när jag behöver prata, du är så snäll!

Ikväll var Maria och Christoffer här och det var himla mysigt! Nostalgi mat, kyckling med pommes och bernaise sås ( yummi), och sen blev det chips och filmen Chocolat :D Choklad OCH Johnny Depp i EN film är nästa för mycket :P

Älskar dej Alan, du är underbarast!


Kommentarer
Postat av: Suzie

Vad vore jag för en slags vän om jag inte lyssnade? :)

<3

2010-04-18 @ 08:50:45
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0